هر بچه ای آرزوشه چنین مادری داشته باشه

هر بچه ای آرزوشه چنین مادری داشته باشه

  • هر بچه ای آرزوشه چنین مادری داشته باشه

    کودکان به یک مادر عالی و همه چیز تمام نیاز ندارند؛ در حقیقت آن ها به دنبال یک مادر مثبت نگر هستند؛ مادری با دیدگاه مثبت که آن ها را بپذیرد، با آن ها مهربان باشد و به موقع استقامت و پایداری کامل از خودش نشان دهد و همه چیز را منطقی پیش ببرد. در این قسمت دلایل نیاز بچه ها به یک مادر مثبت نگر را به شما خواهیم گفت.

    دلایلی که فرزندتان به یک مادر مثبت نگر نیاز دارد

    فرزند شما به دلایلی که در ادامه خواهیم گفت، بیش از هر چیزی به مثبت نگری شما نیاز دارد.

    مادر مثبت نگر باعث ایجاد رشد می شود

    مادری که شاد باشد و بدون قضاوت فرزندانش را ببیند و روی رشد آن ها تمرکز کرده و به آن ها کمک کند، باعث می شود تا بچه ها در مسیر رشد قرار بگیرند و طرز فکرشان هم طرز فکر مثبتی باشد که به آن ها در جهت پیشرفت و ارتقایشان کمک خواهد کرد.

    مادر

    نیازهای آن ها را برآورده می کند

    مادر مثبت‌ نگر روی طرز فکر و نظر دیگران تمرکز نمی کند. او علاقمند است تا نظرات فرزندان خودش را بداند و آن ها هم مطمئن هستند که مادرشان به نیازهایشان توجه کرده و آن ها را با کسی مقایسه نمی کند.

    خاطره می سازد و ارتباط قوی ایجاد می‌ کند

    مادر مثبت نگر فقط روی کنترل کردن فرزندانش تمرکز نمی‌ کند. او در لحظه زندگی کرده و سعی دارد که اوقات با کیفیتی را در کنار فرزندان خود سپری کند و در کنار آن ها خاطرات خوبی را رقم زده و از طرفی هم ارتباط بسیار قوی بین خود و فرزندانش ایجاد خواهد کرد.

    محیطی پر از پذیرش می‌ سازد

    مادر مثبت نگر قدرت پذیرش بالایی دارد. نقاط ضعف فرزندانش را می پذیرد و سعی می کند آن ها را در کنار خودش رشد دهد. به فرزندانش درس هایی از زندگی می دهد؛ اما توقع ندارد که آن ها همیشه در هر زمینه ای بهترین باشند.

    مادر خوب

    به فرزندانش فضایی برای استقلال می دهد

    مادر نمونه و مثبت نگر نیاز ندارد که هر چیزی را در زندگی کنترل کند. او با فرزندانش خیلی راحت برخورد کرده و در کنار شان قرار می‌ گیرد؛ از طرفی هم به موقع به آن ها اعتماد می کند و فضایی برای داشتن استقلال و رشد را در اختیارشان قرار می‌ دهد.

    امتیاز شما

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ها غیرفعالند.